Tvorba a správa událostí

V levém menu vyberete KALENDÁŘ AKCÍ nebo můžete událost vytvořit také z hlavní nabídky uprostřed obrazovky.

Kliknete na přidat událost.

Doplníte název a vyberete titulní fotografii. Odkaz (slug) se vyplní automaticky na základě názvu události. Ručně ho můžete upravit ve chvíli, kdy máte událost již publikovanou, zveřejněnou na sociálních sítích nebo kdekoli sdílenou a potřebujete změnit nadpis. Ve chvíli, kdy změníte titulek, změní se automaticky i slug a odkazy by přestaly fungovat. Zkopírujete si tedy nejprve ten původní a po upravení nadpisu ho opět vložíte zpět.

V kolonce firma vyberete z nabídky firem. Vyberete kategorii, do které událost spadá.

Do kolonky popis můžete vložit informace o akci nebo např. program.

Pokud chcete připojit více fotografií, klikněte na ZVOLIT SOUBORY v kolonce GALERIE.

Do následujících kolonek vyplníte podrobnosti k akci – datum, čas, místo konání.

Přidat můžete i cenu vstupného, příp. potřebné odkazy na vstupenky. událost na webu nebo událost na Facebooku.

V kolonce status zvolíte, zda chcete událost publikovat, uložit do konceptů, nebo ji uložit jako čeká na schválení. Pokud uložíte událost do konceptů, je viditelná pouze v administraci. Pokud dáte ČEKÁ NA SCHVÁLENÍ, může ji vidět kdokoli, komu pošlete odkaz. Tuto možnost využíváme v případě, že je třeba si událost s klientem schválit. Jakmile vše vyplníte, kliknete na ULOŽIT.

Pokud chcete s událostmi dále pracovat, prokliknete se na Všechny události, kde je možné je dále editovat, zobrazit si náhled, duplikovat, upravit nebo případně odstranit.