Návody

Bannerová reklama od Google AdSense

Bannerová reklama od Google AdSenseVydělávejte na automatických bannerových reklamách od Google AdSense. - v případě, že nejsou bannerové plochy obsazené inzercí od lokálních podnikatelů, zobrazí se automatické bannerové reklamy od Google AdSense - měsíční příjem při...

Bannerová reklama od inzerentů

Bannerová reklama od inzerentůZpeněžte volné bannerové pozice. - firmy mohou v administraci vybrat požadovanou bannerovou pozici, termín kampaně, nahrát grafické podklady a za zveřejnění zaplatit online přes platební bránu - fakturace a spuštění bannerové propagace...

Partnerství portálu

Partnerství portáluSpolupracujte s klienty dlouhodobě, nabídněte jim partnerství portálu. - firmy si mohou také zakoupit Partnerství zpravodajského portálu, díky kterému získají umístění svého loga téměř na každé podstránce portálu a možnost zveřejňovat komerční...

Komerční články a další obsah

Komerční články a další obsahVydělávejte na jednorázovém zveřejnění komerčního článku - firmy si mohou v e-shopu reklam zakoupit zveřejnění komerčního článku, události nebo prodejní akce  - obsah tvoří firmy samy a po zaplacení se automaticky zveřejní - platba probíhá...

Získání placené návštěvnosti

Získání placené návštěvnostiPokud chcete navýšit návštěvnost portálu, můžete využít placenou reklamu v reklamních systémech Google Ads, Facebook Ads nebo Sklik. V Google Ads i Sklik můžete využít jak reklamu ve vyhledávání, tak v obsahové síti - bannerovou reklamu....

Budování povědomí na sociálních sítích

Budování povědomí na sociálních sítíchMáte založené firemní profily na sociálních sítích? Pokud ano, pravidelně sdílejte články a fotografie. Označte v příspěvcích stránky a osoby, kterých se obsah týká. Přispívejte pravidelně, své články sdílejte i do lokálních...

Tvorba nekomerčního obsahu

Tvorba nekomerčního obsahu Jak psát nekomerční články najdete v článcích Jak psát články příp. Kde získat podklady pro témata článků.

Výběr fotografií článků

Výběr fotografií k článkuFotografie mohou zvýšit čtivost a atraktivitu článku, proto je dobré si dát s jejich výběrem práci. Úvodní obrázek by měl odpovídat tématu článku. V případě místního zpravodajství stojí za to pořídit fotografie přímo z akcí, o kterých píšete....

Psaní redakčních článků

Psaní redakčních článkůPři psaní článků je důležité psát jasně a efektivně a zároveň takovým způsobem, který čtenáře zaujme.  - Článek začněte silným poutavým úvodem, čtenáře upoutá a zároveň podá informace, jaké informace získají. - V hlavní části prezentujte...

Získání organické návštěvnosti

Získání organické návštěvnostiZískání organické návštěvnosti na zpravodajském portálu je pro jeho úspěch a dosažení většího dosahu klíčové. Existuje několik strategií a postupů, které můžete využít. Zde je několik tipů, které by vám mohly pomoci: 1. Vytvářejte...

Reference

Zpravodajské portály, které nám důvěřují.